Планування роботи шкільного методичного об'єднання на 2018-2019 н.р.


                                                                               
Планування засідань методичного обєднання

«Велике слово – школа …»
Софія Русова


І ЗАСІДАННЯ


за/п
Тематика засідання
Дата проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
Аналіз роботи методичного об'єднання
вчителів початкових класів за 2017-2018 навчальний рік
28 серпня
Дар’єва І.І.
Доповідь,
обговорен.
2
Обговорення і затвердження плану роботи методоб'єднання на поточний навчальний рік
28 серпня
Дар’єва І.І.
Інформація, обговорен
3
Ознайомлення із вимогами щодо ведення шкільної документації
28 серпня
Дар’єва І.І.
Методична
 оператив-
ка
4
Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України:
-          Наказ «Про підготовку та організований початок 2018 – 2019 навчальний рік»;
-          Додаток до листа МОН
«Особливості організації навчально – виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2018 – 2019 н.р.»
-          Лист МОН № 1/9-332 від 29.06.16 року Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендо-ваних МОН України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами.
-          Лист МОН № 1/9-364 від 12.07.16 року. Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 н.р.
-          Наказ МОН №1009 від 19 серпня 2016 року. Про нову редакцію орієнтовних вимог до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
28 серпня
Дар’єва І.І.
Методична
 операти-
вка
5


Концепція Нової української школи
28 серпня
Яротник Л.І.
Доповідь
6
Особливості організації освітнього середовища молодших школярів
28 серпня
Дар’єва І.І.
Інформа-
ція
7
28 серпня
Дар’єва І.І.
Інформа-
ція
8
Затвердження матеріалів для проведення І етапу шкільних олімпіад з математики та української мови  для учнів 3- 4  класів та  Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика
28 серпня
Дар’єва І.І.
Новохатько О.І.
Затверджен.
9
28 серпня
Дар’єва І.І.


Інформація
10
Затвердження плану проведення Тижня В.О.Сухомлинського
28 серпня
Яротник Л.І.
Спичка Н.В.
Затверджен.

11
Анонс новинок педагогічної преси «Педагогічний бестселер»


28 серпня
Вибрик С.І.
Анонс публікацій


















































«… Школа – скарб найкращий кожного народу»
Софія Русова 



Робота між засіданнями

за/п
Тематика засідання
Термін проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
Поповнення вибірки психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми, над якою працює методоб᾽єднання і кожний член МО
07 вересня
Бєлик Г. І., Деркач Т.Г.
Огляд публікації
2
Підготовка учнів до участі в шкільних (стаціонарних і дистанційних), районних олімпіадах та Всеукраїнських інтернет-олімпіадах
вересень-жовтень
Дар᾽єва І.І.
Новохатько О.І.
Трипадуш Т.В.
Індивідуальні заняття
3
Проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з української мови та математики
2,3 жовтня
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Олімпіада
4
Проведення Тижня безпеки
вересень
Яротник Л.І.
Збірка
5
вересень –
   жовтень
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Взаємо-
відвідування
6
Проведення тижня В.О.Сухомлинського
вересень
Яротник Л.І.
Проведення заходів
7
Вибірка психолого – педагогічної літератури з проблеми «Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи»
жовтень
Вибрик С.І.
Огляд публікації, аналіз
8
Участь у шкільних дистанційних конкурсах та олімпіадах від «Всеосвіта» та Всеукраїнських інтернет-олімпіадах  «На Урок»
вересень –
   жовтень
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Спичка Н.В.
Трипадуш Т.В.

Дистанційні конкурси та олімпіади


























«… Школа – ключ золотий, що розмикає пута несвідомості»
Софія Русова 



ІІ ЗАСІДАННЯ

за/п
Тематика засідання
Дата проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
Наступність початкової  і середньої ланки. Адаптація учнів до навчання у 1 та 5 класах.
01 листопада
Трипадуш Т.В., Тимченко Ю.А.,
Деркач Т.Г.
Методичний ринг
2
01 листопада
Члени МО
Аналіз, самоаналіз уроків
3

Ознайомлення з проектом нового Державного стандарту
01 листопада
Дар᾽єва І.І.

Відеопрезентація
4
Нова українська школа: порадник для вчителя
01
листопада
Дар᾽єва І.І.

Відеоогляд
5
Аналіз проведення І етапу предметних олімпіад (математика, українська мова) у 3 – 4 класах
01 листопада
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Аналіз
6
Огляд педагогічної преси «Океан педагогічних новинок»
01 листопада
Бєлик Г. І.
Методичний фреш
































«… Школа – це шлях до волі, до науки, до добробуту»
Софія Русова 




Робота між засіданнями

за/п
Тематика засідання
Дата проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
Проведення  І етапу Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика та участь у районному конкурсі
листопад
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Участь
2
Проведення контрольних зрізів з української мови та математики за І семестр
грудень
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Контрольний зріз
4
Взаємовідвідування уроків та занять ГПД. Методична мета. Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи
 листопад-грудень
Спичка Н.В.
Трипадуш Т.В.
Бєлик Г. І.
Взаємо-
відвідування
5.
Вибірка психолого – педагогічної літератури з проблеми «Нестандартні форми роботи для підвищення техніки читання молодших школярів»
грудень
Вибрик С.І.
Огляд публікації,
аналіз.































«У вселюдському житті тільки той і бере перемогу, який має найкращу школу»
Софія Русова 


ІІІ ЗАСІДАННЯ

за/п
Тематика засідання
Дата проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
03 січня
Члени МО
Відкритий мікрофон
2
Аналіз результатів контрольних зрізів
січень
Дар᾽єва І.І.
Обговорення
3
Підсумки участі учнів у ІІ етапі олімпіад
січень
Новохатько О.І.
Аналіз
4
Особливості проведення ДПА в 2018/2019 навчальному році
січень
Яротник Л.І.
Новохатько О.І.
Обговорення
5
Затвердження плану проведення Тижня початкових класів.
січень
Бєлик Г.І.
Затвердження
6
Обмін досвідом, думками. Відвідування та обговорення відкритих уроків та виховних заходів вчителів, які атестуються.
січень
Члени МО
Методичний коворкінг**
7
Огляд  новинок психолого-педагогічної та методичної літератури.

січень
Яротник Л.І.
Огляд публікації,
виставка

















**Коворкінг (англ. co-working - спільно працюють) - це модель роботи, в якій учасники, залишаючись незалежними і вільними, використовують загальний простір для своєї діяльності.
.
















«У дитини своє особливе уміння бачити, думати і відчувати, немає більш безглуздого, ніж намагатися підмінити в них це вміння нашим»
Жан-Жак Руссо




Робота між засіданнями

п/п
Тематика засідання
Дата проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
Взаємовідвідування уроків. Методична мета. «Використання сторітелінг-технології  як форми інтерактивного навчання молодших школярів »
січень-
березень
Спичка Н.В.
Трипадуш Т.В.
Дар᾽єва І.І.
Взаємо-
відвідування
2
Перевірка стану ведення зошитів учнями
 1 – 4 класів
березень
Дар᾽єва І.І.
Яротник Л.І.
Перевірка,
аналіз
3
Проведення Тижня початкових класів.
березень
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Спичка Н.В.
Трипадуш Т.В.
Яротник Л.І.
Бєлик Г.І.
Вибрик С.І.
Вернісаж мал., вистава ляль-кового театру, засідання клу-бу Чомусиків,
вікторини, караоке
4.
Вибірка психолого-педагогічної літератури з проблеми «Сторітелінг-технології  як форми інтерактивного навчання молодших школярів »
лютий
Вибрик С.І., Деркач Т.Г.
Опрацювання
































 «Щасливими можна назвати тих учителів, які дійшли зі своїм класом до того етапу, де можуть сказати: «Незалежно від моєї присутності, клас працює. Група досягла самостійності»»
Марія Монтессорі


ІV ЗАСІДАННЯ

за/п
Тематика засідання
Дата проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
Інноваційні форми методичної роботи як засіб удосконалення професійної компетентності  педагогів
березень
Дар᾽єва І.І.
Педагогічний
коучинг***
2
Обговорення відкритих уроків. Методична мета. «Використання сторітелінг-технології  як форми інтерактивного навчання молодших школярів »
березень
Члени МО
Обговорення, аналіз, самоаналіз
3
Аналіз стану ведення зошитів учнями 1 – 4 класів
березень
Спичка Н.В.
Обговорення, аналіз
4
Відвідування та обговорення відкритих уроків та виховних заходів вчителів, які атестуються
березень
Яротник Л.І.
Члени МО
Відвідування, обговорення
5
Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік.
березень
Дар᾽єва І.І.
Члени МО
Панорама методичних перспектив
6
Аналіз результатів  проведення предметного тижня
березень
Бєлик Г.І.
Аналіз
7
Затвердження матеріалів для проведення ДПА в 4 класі


квітень
Новохатько О.І.

Затвердження











***Коучинг (від англ. coaching – навчання, тренерство) – це метод сучасного консультування, що сприяє ефективному досягненню клієнтом поставленої мети, що виявляється в конкретних результатах. В педагогіці можна використовувати як форму професійного навчання або під час масового заходу задля вирішення якоїсь проблеми разом з учасниками.







«Діти прагнуть до шкільного життя не для того,
щоб продовжити там свої ігри, а для того,
щоб утвердитися у своєму дорослішанні»
Ш.О. Амонашвілі



Робота між засіданнями

за/п
Тематика засідання
Дата проведення
Відповідальні
Форми
роботи
1
Завдання членам МО:
-          опрацювати методичні листи та накази Міністерства освіти і науки України про переведення учнів у наступний клас;
-          поповнити свій кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом;
-          працювати над лозунгом «Кабінет – творча лабораторія вчителя, комфортне освітнє середовище для учнів»
травень
Новохатько О.І.
Дар᾽єва І.І.
Спичка Н.В.
Трипадуш Т.В.
Яротник Л.І.
Бєлик Г.І.
Вибрик С.І.
опрацювання



























Немає коментарів:

Дописати коментар