«Велике
слово – школа …»
Софія Русова
І ЗАСІДАННЯ
№
за/п
|
Тематика
засідання
|
Дата
проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
Аналіз роботи методичного об'єднання
вчителів початкових класів за 2017-2018 навчальний рік
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
|
Доповідь,
обговорен.
|
2
|
Обговорення і затвердження плану роботи методоб'єднання на
поточний навчальний рік
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
|
Інформація, обговорен
|
3
|
Ознайомлення
із вимогами щодо ведення шкільної документації
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
|
Методична
оператив- ка |
4
|
Опрацювання інструктивно-методичних
матеріалів Міністерства освіти і науки України:
-
Наказ
«Про підготовку та організований початок 2018 – 2019 навчальний рік»;
-
Додаток до листа МОН
«Особливості організації навчально –
виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у
2018 – 2019 н.р.»
-
Лист МОН № 1/9-332 від
29.06.16 року Про Перелік навчальних
програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендо-ваних МОН
України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання
дітей з особливими освітніми потребами.
-
Лист МОН
№ 1/9-364 від 12.07.16 року. Про організаційно-методичні засади забезпечення
навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами
загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 н.р.
-
Наказ МОН №1009 від 19 серпня
2016 року. Про нову редакцію орієнтовних вимог до контролю та оцінювання
навчальних досягнень учнів початкової школи.
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
|
Методична
операти- вка |
5
|
Концепція Нової
української школи
|
28 серпня
|
Яротник Л.І.
|
Доповідь
|
6
|
Особливості
організації освітнього середовища молодших школярів
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
|
Інформа-
ція |
7
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
|
Інформа-
ція |
|
8
|
Затвердження матеріалів для
проведення І етапу шкільних олімпіад з
математики та української мови для
учнів 3- 4 класів та Міжнародного конкурсу знавців української
мови імені Петра Яцика
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
Новохатько О.І.
|
Затверджен.
|
9
|
28 серпня
|
Дар’єва І.І.
|
Інформація
|
|
10
|
Затвердження плану
проведення Тижня В.О.Сухомлинського
|
28 серпня
|
Яротник Л.І.
Спичка Н.В.
|
Затверджен.
|
11
|
Анонс
новинок педагогічної преси «Педагогічний бестселер»
|
28 серпня
|
Вибрик С.І.
|
Анонс публікацій
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«… Школа – скарб найкращий кожного народу»
Софія Русова
Робота між засіданнями
№
за/п
|
Тематика засідання
|
Термін проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
Поповнення
вибірки психолого – педагогічної, методичної літератури з проблеми, над якою працює методоб᾽єднання
і кожний член МО
|
07
вересня
|
Бєлик
Г. І., Деркач Т.Г.
|
Огляд
публікації
|
2
|
Підготовка
учнів до участі в шкільних (стаціонарних і дистанційних), районних олімпіадах
та Всеукраїнських інтернет-олімпіадах
|
вересень-жовтень
|
Дар᾽єва
І.І.
Новохатько
О.І.
Трипадуш
Т.В.
|
Індивідуальні
заняття
|
3
|
Проведення
І етапу Всеукраїнських олімпіад з української мови та математики
|
2,3
жовтня
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
|
Олімпіада
|
4
|
Проведення
Тижня безпеки
|
вересень
|
Яротник
Л.І.
|
Збірка
|
5
|
Взаємовідвідування уроків. Методична мета. Практичні прийоми розвитку
навичок критичного та креативного мислення в учнів початкової школи
|
вересень
–
жовтень
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
|
Взаємо-
відвідування
|
6
|
Проведення
тижня В.О.Сухомлинського
|
вересень
|
Яротник
Л.І.
|
Проведення
заходів
|
7
|
Вибірка
психолого – педагогічної літератури з проблеми «Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів
початкової школи»
|
жовтень
|
Вибрик
С.І.
|
Огляд
публікації, аналіз
|
8
|
Участь у
шкільних дистанційних конкурсах та олімпіадах від «Всеосвіта» та
Всеукраїнських інтернет-олімпіадах «На
Урок»
|
вересень
–
жовтень
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
Спичка
Н.В.
Трипадуш
Т.В.
|
Дистанційні
конкурси та олімпіади
|
«… Школа – ключ золотий, що розмикає пута несвідомості»
Софія Русова
ІІ ЗАСІДАННЯ
№
за/п
|
Тематика засідання
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
Наступність початкової і
середньої ланки. Адаптація учнів до навчання у 1 та 5 класах.
|
01 листопада
|
Трипадуш
Т.В., Тимченко Ю.А.,
Деркач
Т.Г.
|
Методичний ринг
|
2
|
Обговорення
відвіданих уроків. Методична мета. Практичні прийоми розвитку
навичок критичного та креативного мислення в учнів початкової школи
|
01
листопада
|
Члени
МО
|
Аналіз,
самоаналіз уроків
|
3
|
Ознайомлення з проектом нового Державного стандарту
|
01
листопада
|
Дар᾽єва
І.І.
|
Відеопрезентація
|
4
|
Нова українська
школа: порадник для вчителя
|
01
листопада
|
Дар᾽єва
І.І.
|
Відеоогляд
|
5
|
Аналіз
проведення І етапу предметних олімпіад (математика, українська мова) у 3 – 4
класах
|
01
листопада
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
|
Аналіз
|
6
|
Огляд педагогічної преси «Океан педагогічних
новинок»
|
01
листопада
|
Бєлик
Г. І.
|
Методичний
фреш
|
«… Школа – це шлях до волі, до науки, до добробуту»
Софія Русова
Робота між засіданнями
№
за/п
|
Тематика засідання
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
Проведення
І етапу Міжнародного конкурсу знавців
української мови імені Петра Яцика та участь у районному конкурсі
|
листопад
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
|
Участь
|
2
|
Проведення
контрольних зрізів з української мови та математики за І
семестр
|
грудень
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
|
Контрольний
зріз
|
4
|
Взаємовідвідування уроків та занять ГПД. Методична мета. Практичні прийоми розвитку
навичок критичного мислення в учнів початкової школи
|
листопад-грудень
|
Спичка
Н.В.
Трипадуш
Т.В.
Бєлик
Г. І.
|
Взаємо-
відвідування
|
5.
|
Вибірка
психолого – педагогічної літератури з проблеми «Нестандартні форми роботи для підвищення техніки
читання молодших школярів»
|
грудень
|
Вибрик
С.І.
|
Огляд
публікації,
аналіз.
|
«У вселюдському житті тільки той і бере перемогу, який має найкращу
школу»
Софія Русова
ІІІ ЗАСІДАННЯ
№
за/п
|
Тематика засідання
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
03
січня
|
Члени
МО
|
Відкритий мікрофон
|
|
2
|
Аналіз результатів контрольних зрізів
|
січень
|
Дар᾽єва
І.І.
|
Обговорення
|
3
|
Підсумки участі учнів у ІІ етапі олімпіад
|
січень
|
Новохатько
О.І.
|
Аналіз
|
4
|
Особливості проведення ДПА в 2018/2019
навчальному році
|
січень
|
Яротник
Л.І.
Новохатько
О.І.
|
Обговорення
|
5
|
Затвердження плану проведення Тижня
початкових класів.
|
січень
|
Бєлик
Г.І.
|
Затвердження
|
6
|
Обмін досвідом, думками. Відвідування та
обговорення відкритих уроків та виховних заходів вчителів, які атестуються.
|
січень
|
Члени
МО
|
Методичний
коворкінг**
|
7
|
Огляд
новинок психолого-педагогічної та методичної літератури.
|
січень
|
Яротник
Л.І.
|
Огляд
публікації,
виставка
|
**Коворкінг (англ. co-working - спільно працюють) - це модель
роботи, в якій учасники, залишаючись незалежними і вільними, використовують
загальний простір для своєї діяльності.
.
«У дитини своє особливе уміння бачити, думати і відчувати, немає більш
безглуздого, ніж намагатися підмінити в них це вміння нашим»
Жан-Жак Руссо
Робота між засіданнями
№
п/п
|
Тематика засідання
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
Взаємовідвідування уроків. Методична мета. «Використання сторітелінг-технології як форми
інтерактивного навчання молодших школярів »
|
січень-
березень
|
Спичка
Н.В.
Трипадуш
Т.В.
Дар᾽єва
І.І.
|
Взаємо-
відвідування
|
2
|
Перевірка
стану ведення зошитів учнями
1 – 4 класів
|
березень
|
Дар᾽єва
І.І.
Яротник
Л.І.
|
Перевірка,
аналіз
|
3
|
Проведення
Тижня початкових класів.
|
березень
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
Спичка
Н.В.
Трипадуш
Т.В.
Яротник
Л.І.
Бєлик
Г.І.
Вибрик
С.І.
|
Вернісаж
мал., вистава ляль-кового театру, засідання клу-бу Чомусиків,
вікторини,
караоке
|
4.
|
Вибірка
психолого-педагогічної літератури з проблеми «Сторітелінг-технології як форми
інтерактивного навчання молодших школярів »
|
лютий
|
Вибрик
С.І., Деркач Т.Г.
|
Опрацювання
|
«Щасливими можна назвати тих учителів, які дійшли зі своїм класом
до того етапу, де можуть сказати: «Незалежно від моєї присутності, клас працює.
Група досягла самостійності»»
Марія Монтессорі
ІV ЗАСІДАННЯ
№
за/п
|
Тематика засідання
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
Інноваційні форми
методичної роботи як засіб удосконалення професійної компетентності педагогів
|
березень
|
Дар᾽єва
І.І.
|
Педагогічний
коучинг***
|
2
|
Обговорення відкритих уроків. Методична мета. «Використання сторітелінг-технології як форми
інтерактивного навчання молодших школярів »
|
березень
|
Члени
МО
|
Обговорення,
аналіз, самоаналіз
|
3
|
Аналіз
стану ведення зошитів учнями 1 – 4 класів
|
березень
|
Спичка
Н.В.
|
Обговорення,
аналіз
|
4
|
Відвідування
та обговорення відкритих уроків та виховних заходів вчителів, які атестуються
|
березень
|
Яротник
Л.І.
Члени
МО
|
Відвідування,
обговорення
|
5
|
Обговорення пропозицій щодо
планування роботи МО на наступний навчальний рік.
|
березень
|
Дар᾽єва
І.І.
Члени
МО
|
Панорама методичних перспектив
|
6
|
Аналіз
результатів проведення предметного
тижня
|
березень
|
Бєлик
Г.І.
|
Аналіз
|
7
|
Затвердження
матеріалів для проведення ДПА в 4 класі
|
квітень
|
Новохатько
О.І.
|
Затвердження
|
***Коучинг (від англ. coaching – навчання, тренерство) – це метод сучасного
консультування, що сприяє ефективному досягненню клієнтом поставленої мети, що
виявляється в конкретних результатах. В педагогіці можна використовувати як
форму професійного навчання або під час масового заходу задля вирішення якоїсь
проблеми разом з учасниками.
«Діти прагнуть до шкільного життя не для того,
щоб продовжити там свої ігри, а для того,
щоб утвердитися у своєму дорослішанні»
Ш.О. Амонашвілі
Робота між засіданнями
№
за/п
|
Тематика засідання
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
Форми
роботи
|
1
|
Завдання членам МО:
-
опрацювати методичні листи та накази Міністерства
освіти і науки України про переведення учнів у наступний клас;
-
поповнити свій кабінет новими наочними
посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом;
-
працювати над лозунгом «Кабінет – творча
лабораторія вчителя, комфортне освітнє середовище для учнів»
|
травень
|
Новохатько
О.І.
Дар᾽єва
І.І.
Спичка
Н.В.
Трипадуш
Т.В.
Яротник
Л.І.
Бєлик
Г.І.
Вибрик
С.І.
|
опрацювання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар